Melike25 Kızlar bu desitin pşik kremini çok met ediyor lar oğlum 24 günlük çok fazla pişiği var alıcam kullanıp tavsiye eden varmı
bsk89 Melike25 ben o markayı degil ama doğduğundan beri mustelanin pişik kremini kullaniyrm 4 aylik olacak daha hic pisigi olmadi cok sukur
Esraabrklu Melike25 arko yeşil tüp kremi kullan neyi var neyi yok geçiyor dene 3 lira falan zaten 😊😊😉
gokce Melike25 ben mor olanını kullanıyorum pişik önleyici olarak çok memnunum 2tüp bitirdim henüz pişik olmadı. Mavi olan sanırım pişiği iyileştirmek için 🌸