Kızlar kızım bugün 3 bucuk aylık oldu ama hiç uyku düzenimiz yok. Gece 3 4 gibi uyuyor sonra gündüz 2 3 gibi kalkıyor. Ya uyursa saatlerce uyuyor ya hiç uyumuyor. 2 saat uyusun 2 saat uyanık kalsın istiyorum ama olmuyor. Sabah erken uyandırayım gece erken uyusun diyorum malesef gündüz uyanmak istemiyor. Nasıl yapcam eğitim falan istemiyorum ama sadece bi düzeni olsun istiyorum. Sizler nasılsınız bebişleriniz kaçta uyuyor kaçta uyanıyor??