Sincapbebek benim bebeğim tadımlarını çok güzel yapmıştı fakat tadımlar bitip yemeye geçince çok zor günler geçirmiştim.çorba dışında bi şey yemiyordu.ben zaten çok pütürlü vermeye korkardım hiç eline salatalık elma vs veremedm ki hala veremem.1 yaşından sonra az biraz yemek seçerek yemeye başlamıştı ama yine en çok çorba yiyordu.sağlık ocağından zorluyorlardı beni emzirme yemek yedir kilo alsın diye.bir zaman sonra akışına bıraktım.az mı yedi çok mu yedi ne yedi hiç takmıyordum.2 yaşına yaklaştığında, beni anlamaya başladığında yemediği zaman “peki annecim yeme ama yiyecek başka bi şey yok.aç kalırsın o zaman” deyip kaldırıyordum.şimdi 2 yaşını geçti, neredeyse her şeyi yiyor.turşu, roka bile ısırıyor bizden görüp ama yemiyor 😂demem o ki yolunuz çok uzun, hiç umutsuzluğa kapılmayın.hepsini bir gün güzelce yiyecek.aynı sofraya oturup aynı şeyleri siz de yiyin.masal anlatın şarkılar söyleyin dikkatini dağıtıp yedirmeye çalışın.o da etkili oluyordu bizde bebeğim çok küçükken.şimdi gerek kalmıyor.biz ne yersek yiyor zaten.ek gıdayı işkence olarak görmeyin.süt ya da mama içiyorsa zaten aç kalmaz.farklı şeyler yapıp tattırın ayına göre.1 kaşık bile yese kardır.şimdi geriye dönüp bakınca boşuna canımı sıkmışım diyorum.önce rahat olun, ilk şartımız bu 🥰