Uykuyu bırakma zamanları yaklaşıyor canım. Kızımda 23 aylık olacak bir aydır o sinyalleri alıyorum. Zor uyuyor, uyuyunca kısa uyuyor, hatta gecen gün hiiç uyuyamamış annesi tabi akşam 7de bayıldı. Yavaş yavaş uyuttuğında uyku süresini kısaltabilirisn bence. Erken kalkıyormuş zaten. Gec yatır öğle uykusuna 2 gibi bir saat uyuyup uyandır.