Mihranimmm Kizim 9,5 aylik oldu ben hala regl olmadım arkadaşlar ,olmayacak miyim? Ya hiç olamazsam diye düşünmekten psikolojim bozuldu.hicbir belrtim de yok.
ElifAlmila55 Mihranimmm belkide ben yakın zamanda doktorun yanında uğrayacağım yine sorarım sizin içinde ☺️