Gamzeata daha gitmedim hastaneye ama ek gıda da aldıgımız için kızım cok zayıf dogdu benim acayip toparladı en son 7,5 kgydu 2,700 doğdu 6 ay 22 günlük. 1 ay oldu kg baktırmadık. Kızım benim hippi 7,8 şişe içiyodu sürekli acıkıyodu heralde sindirimi kolay diye smayı şimdi 3,4 kere içiyo ek gıdalarla beraber işte hem tok tutuyor