Mommy0609 MeleKem benim kızım 3 aylık 7 kilo 61 cm sadece anne sütü alıyo ama sizinkinin boya gitmiş baya maşallah 🧿
Mommy0609 MeleKem ama yine de kilosu az değil 3 aydan sonra yavaşlıyor zaten sağlıkla büyüsün inşallah 😊
Minnaktosbik MeleKem benim bebeğimin 3 aylık boyu 63 santim kilosu 5550 di 9 gün sonra kontrolü var bakalım
ikizleriim Sizinkiler ne kadar boylu ya benim bebekler kısa kalmış😔 boylar 62 cm kiloları 7530 - 7300💖
cottoncandy Bizimki 63 cm 7900 gr. Ama başka postlarda gördüğüm kadarıyla maşallah diğer bebişlerin boyu çoğunlukla 65 cm üstü
YeldaKuzey MeleKem dün gittik saglık ocagına aşımız vardı kilosu az gibi geldi bana biraz takıntı yaptım. Emziriyor musun sen canım?
YeldaKuzey MeleKem 400gr kaç haftada almış? Bizimki 100gr almış 2 haftada. Ya yanlış ölçtüler gecen gün yada gercekten 100 gr almış
Gulcanyvz Ya maşallah subhanallah bu bebişler nasıl güzel kilo almış boy atmış benim ki malesef çok az başta üzülüyordum ama artık üzülmüyorm fazla ye diye zorlasam öğürüyor yavrum 🤷🏻♀️Biz 3 aylık kontrolde 5 kilo 58 cm çıktık canı sağolsun
Minikbirsincap Gulcanyvz canım üzülme benim kızımda tam 4 aylık 59 cm 6100 gram. Arkadaşların yazdıklarını okuyunca en zayıf benim ki gibi görünüyor ama olsun yeter ki sağlıklı olsunlar ya ☺️