Masalikoo her kakada zaten kan beklemeyin olmasında,bağırsakları baya tahriş olmuş deriz o zaman.Alerji baya karışık bir olay😒 11 aydır içindeyim tam çözdüm diyemem😒 mukus bizimde her kakada yoktu ama mesela ertesi gün kakasının kanlı olacağını bariz anlıyordum inanılmaz bir huzursuzluğu ve karın ağrısı oluyordu bir gün önceden.Anlattıklarınız alerjinin en belirgin belirtileri…huzursuzluk ,uykuya dalamama, pişik, Konak,3.aydan sonra kilo almamaya başladık.zaten bunlar varken dikkat edilmediği taktirde bağırsak tahribatı başlıyor en son belirti de kan🤷♀️ Bağırsak tepkisi veriyor.bizim ek olarak deri tepkimemiz de var döküntülerimiz de oluyor.Testlere gelince evet testlerde çıkmayabiliyor aslında çıkmaması bir yönden iyi toleranssızlık gibi düşünebilirsiniz,bir süre o besine ara verip bebeğe unutturup,aşama aşama başlarsanız tolere etmeyi öğreniyor vücutları.ama testte çıkarsa genelde 1 yaş öncesi denemeye pek yanaşmıyor alerji dr ları süreç biraz daha uzuyor yani.testte çıkmayınca bu kez size çok iş düşüyor deneme yolu ile buluyorsunuz alerjen besini.bizim deri testinde sadece fındık çıktı mesela süt çıkmadı,kan testinde ise süt yüksek seviyede çıkıyor.Balık testlerde çakmadı ek gıdada balık verdim yüzü boynu kıpkırmızı oldu kaşıntıdan mahvolduk😕 Bazen sanki hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor hele ilk zamanlar herşey o kadar karışık geliyordu ki merak etmeyin bir süre sonra oturuyor birşeyler…en büyük tavsiyem iyi bir alerji dr u bulmanız çok büyük bir yol gösterici oluyor