Merhaba sevgili anneler biz 5 aylığız ve 2 öğün olmak üzere ek gıdaya başladık sadece mama içtiğimiz için anne sütü olmadığı için başladık
güne sabah mama ile başlıyoruz 10.30 meyve püresi 12.30-13.00 arası sebze püresi veya çorbası içiyoruz 15.00 da mama içiyoruz o ara uyuyor 6 ya kadar 6.30-7 gibi bir daha mama
ve ondan sonra uyumuyor gece 10.30 da veya 11 de bir defa daha mama veriyorum sizce böyle devam mı etmeliyim yoksa muhallebi mi yedirsem galiba artık doymuyor yardım lütfen