Kızıma naptysam sütü sevdiremedim aslnda cok üzülmüyorum doktorlarda 2 yasna kadar formül sütü öneriyor ama yinede arada icsin istiyorum. 2 yudum alıyor yada alır almaz ckartıyor istemiyor. Sade verdim, suyla denedm, devam sütleri denedm icine cici bebe bile katıp denedm 🤫😁 böyle durum yasayan anneler var mı acaba ya nasıl sevdireblirz evlatlara