Kızlar bir aylık bebeğim var. Çok gazlı bir bebek değil daha doğrusu gaz sebebiyle çığlık atan bir bebek değil. Sütüm de aşırı fazla değil günde bir iki kez 45 cc lik mama takviyesi yapıyorum. Sorunum şu bebeğim memede uyuyor ellemezsem 1 saat uyuyabilir kucağımda ama yatırınca uyanıyor, kucağıma alıp uyutuyorum yatırınca yine uyanıyor, slinge alıyorum göğsümde 2 saat uyuyor ama yatırınca yine uyanıyor gazı çıksa bile böyle bir tek geceleri çok uykusu olduğundan yatırınca uyanmıyor. Ne yapmalıyım bana bir tavsiye,akıl verin. Bu durumu yaşayan annelerimiz var mı??