Ben sürekli sağım yapıyorum beni yeterince emmediği için ayrıca biberonla veriyorum, özel olarak anne sütü saklama poşetleri var onlarla saklayabilirsiniz, çıkardığınızda da önce buzdolabı kısmında çözdürüp daha sonra sıcak suyun içinde ılıtarak biberona boşaltıp verebilirsiniz ancak çözülmüş sütü 24 saat içinde tüketmek gerekiyor diye biliyorum oda sıcaklığında 3 saat,buzdolabında 3 gün, buzlukta 3 ay saklanabilir tabi bunlar naçizane benim bilgilerim yanlış bilgi de vermek istemem