Ben kullanmadım ama yaklaşık iki hafta önce ebebekte bakmıştım hafifliği sürüşü çok hoşuma gitmişti fakat ben önünde ön barına bağlı çocuğun kaymasını önleyen aparattan da istiyorum o yüZden almadım🤷🏻♀️çünkü bir baston arabamız bebeğim ondan kayıp gidiyor çok sinir bozucu🤦🏻♀️