Tortilla_ Hanımlar eşim 2017 li . 2021 de tayin görünüyor. Eşim 1 sene daha uzatmak istiyor. Uzatma hakkımız var mı? Varsa nasıl uzatabiliriz. Eşim işten gelmedi konuşmadık hiç. Bende gelene kadar sizden Bilgi öğrenirim dedim. Bilgisi olanlar var mı?
Prensesannesii34_ Tortilla_ nerdesiniz şuan biz Şırnaktayız uzatmayı düşünüyoruz ama galiba yeni karar alınmış uzatma yapan 3yıl uzatacak gibi birşey 3yılın sonundan time geçilecek konuşuluyor bu da kesin mi bilmiyorum
Kbrahrl Tortilla_ canım eşim aynen şöyle yazdı ‘Emir yayınlandı uzatmalar abes bir durum olmadığı sürece kabul edilecek diye’ bizde doğudayız da bende merak ettim bizim de ev araba borcu var üstüne birde bebeğimiz var ☺️
Tortilla_ Mervearas123 Dilekçeyi kabul görmesi için mesela Kredi borcum var. Batıda karşılayamam derse kabul edilir mi? Borcumuz var çünkü. Batıda maaşı herşey ucu ucuna yeter gibi
Mervearas123 Tortilla_ yok onlara hiç girmesin uzatmak şstediğini yazsın zaten doğu 3 yıla düştü eşimde kesinlesirse 2 yıl uzatacak ordan biliyorum canım
AyselSedarEslem Tortilla_ kredi borcu onlar için mazeret değil bence eş çocuk varsa onlarla ilgili bile olsa zor
dgntgb Tortilla_ batıdayız eşim astsubay sıkıntı çekmiyoruz ama sadece geçiniyoruz birikim yapamıyoruz
Tortilla_ Prensesannesii34_ Bizde Mardindeyiz. Uzatmak istiyoruz ama dilekçe kabul olur inşallah. Uzatirsak en az 3 yıl mı uzatmak zorundayız
Prensesannesii34_ Tortilla_ kaç girişilisiniz? Dün karar çıktı 2018’liye kadar olan herkes 2021de tayinci
Tortilla_ AyselSedarEslem Hadi ya. Bakalım geldi eşim dilekçe vercem dedi ama kabul edilir mi muamma dedi
Tortilla_ Kbrahrl Bizim de aynı. Ev borcu ve bebek var. Batıya gittik mi ucu ucuna yetecek gibi. En azından biraz borç yükünü azaltıp gitmeyi istiyoruz
AyselSedarEslem Tortilla_ canım sordum eşime temdit ettirecek diyor uzatma dilekçesi demekmiş ki bu dilekçeyi %99 kabul ederler diyor
Bebegimucizem Tortilla_ Geçen sene burda bir abi yapmıştı 3 çocuğu var yani geçim sıkıntısı doğuda olmalarına rağmen oluyordu ama kabul etmediler şimdi Ankara’da