Deletedmom090 canı acımasın diye zeytinyağı döküp kulak çubuğunuda zeytinyağına batırıyoruz zaten pamuklu kısmın hepsini sokmana gerek yok bir iki kere yap sonra Bebiş halleder gerisini 😃 dene dua edersin bana 😄 ben bir kaç gün yapamayınca mutlaka yapıyorum çünkü yaparken canları çok acıyor çatlak falan oluyor bende çatlak olmasın diye böyle yapıp rahatlatıyorum