Elf112 Merhaba güzel anneler şubat 2020 de doğum yaptım haziran da adet gördüm düzenli olarak ama bu ay olmadım geçti korunmama rağmen test de yaptım kan da verdim bir şey çıkmadı bu durumu yaşayan oldu mu acaba?
Yenibebek_yenianne Elf112 Ben canım 12 gün gecikti.Bebegim daha 4 aylık. Test de yapmaya korktum valla. Ne adet olacağıma dair ne de hamileliği dair bir belirti yoktu. Korkuyla beklerken dün gece oldum. Bu ay cok insan yazdı adetim gecikti diye demek ki normal.
Mirayasyanin_annesi Normal sanırım bu ay bende 5 gün geciktim korktum hatta korundugum halde istemediğimiz sürece gebe kalmayız inşallah