Bogurtlencicegi Arkadaşlar çiçek sepetinden hediye gönderildiği zaman gönderen kişinin adı belirtilmese oluyor mu isimsiz gönderi oluyor mu
Bogurtlencicegi Birkullanici evli mutlu çocukluyum çok şükür arkadaşım için sordum internette araştırdım da bulamadım ☺️
Birkullanici Bogurtlencicegi Vallahi aklımdan tamamen acaba kocasına mı süpriz yapacak gibisinden bir şey geçti😂 kötü bir şey düşünmedim yani😊
Thavva Ben banada öyle isimsiz gelmişti ama çiçek sepeti arar aramaz söylüyor bi işe yaramaz yani bu 😂
Deletedmom14 Off şimdi canım şey çekti. Kocamin adına isimsiz bi çiçek göndereyim ve akşam kim yolladı bunu sana diye başının etini yiyeyim . O kara kara düşünürken bende bi köşede sinsice güleyim. Çok şey mi istiyorum 😨
Annis-ogul Bogurtlencicegi tabiki olur notlar kismina normalde isim yaziliyor sen yazmazsan gitmez cnm