GokSe benimkide doğduğundan beri biberon alıyordu artı meme alıyordu ne zaman mamayı kestim sütğm yeterli gelmeye başkadı baktım biberonu unuttu şimdi 8 aylık hiç biberondan içmemiş gibi ağzına verdiğimde ısırıyor açken sütle besliyorsanız sütünüzü sağıp biberonla yoksa mamaysa mamayı koyup biberona verin açken çeker belki