Kizimmmmm tariflerini çok güzel emeğinize sağlık.yanlış anlamayın şakın.bunları karışım oluyor ya.yarı ayrı yedirin diyorlar ama böyle de her şeyi yedirmiş oluyoruz.burda kafam karışıyor.
bir de bebeğim 7.5 aylık aama 1 ay erken doğdu.pankek yapmak istiyorum.hiö denemedik,yiyebilir mi?