Nailekuru Merhaba arakadaşlar 15 aylık bebeğim var ve 5 aydır arpacık ve göz kızarıklığıyla uğraşıyoruz yaşayan var mı acaba🙄
BurakAlp Nailekuru biz 3 aylıkken yaşadık. Beklemeyin doktora gidin çümlü kendi kendine geçmez birde yazık batıyordur gözüne uyuyamazda. Krem vermişlerdi 2 günde geçmişti hala arada kıxarır göz kapağı hemen sürerim
Nailekuru BurakAlp hic bir ilac fayda etmedi kac doktora gittik en son ameliyat olduk aldılar ama tekrarladı yine anlayamadık 🙄