Pasaben Selam güzel analar oğlumun dogum gunu bi hafta sonra🥳 konsept değilse fotoraf çıkartmak istiyorum 12 aylık foti olsun birde büyük 1 yazılı fotoraf baskısı var ondan almak istiyorum güvenilir bir site ve en hızlı teslimat olan bir site arıyorum 🙏
Wolverine Pasaben çekimi kendin mi yapacaksin? Aslında dijital baskı yapan yerlere gidersen 1 yazılı güzel bir baskı hemen hazırlayıp çıkartıp verebilirler sana ölçü söylersin atıyorum 50*70cm afiş olacak diye
ant331 Pasaben dur seni takip edeyim bende arıyorum 😃bulursan bana özelden yaz. Şubata hazırlik yapmam lazım.
Pasaben Wolverine evet kendim yapacam cok teşekkür ederim..peki bildiğiniz bir site varmi çünkü dışarı çıkamayacak durumdayim