Dün oğlum 6 ay aşısını oldu 2 bacaktan birde oral rotarix aşısını oldu bacak ağrıları var sanırım gündüzleri çok keyifli gece olunca başladı mizmizliga ovaliyorum buz koydum ateş yok ama sıfırdı yine ağrısı var diye calpol verdim Nasıl geçir bilirim bi hal çaresi yokmu gecen ay da bu şekilde olmuştu doktor götürdüm aşı yerleri ödem oluşmuş dedi masaj yap bol dedi ama çocuk masaj yaptıkça kuduruyor ağlıyor hafif hafif yapsam bile ayni 😞