Sanırım kızım doğmadan iki gün önceydi🤭 Deliksiz uyku ne demekti sahi? Analık=Fedakarlık değil mi? Geceleri emzirmek için kucağıma aldığımda emip uykuya dalıyor ve uykusunda gülümsüyor o an ta içime basmak istiyorum onu❤️ Çok sık uyanıp ağladığı gecelerde ise ne zaman buyuyecek ne zaman bitceek bu haller diyorum😁 Annelik çılgınlık! Sizde durumlar nasıl?