Prensesannesiyimmm Merhaba anneler. Bugün 6. Ay aşısını yaptırdık benim bildiğim iki bacak bir kol bir de ağız ama bizim üç tane bacaktan bir tane ağızdan yaptı normal mi acaba yanlış bir şey mi yaptı böyle olanlar var mı?
Prensesannesiyimmm Deletedmom121 çok teşekkür ederim canım yorumun için içim rahatladı ya acaba bizimki yanlış mı yaptı diye düşünmüştüm 🤗
Deletedmom121 Prensesannesiyimmm yök cnn bende hatta direk koluna vurun desim ne kolu kol yok dedi bende şaşırdım 😁ayy uykum var korkuyorum ateş-i çıkar diye:(
Prensesannesiyimmm Deletedmom121 bizim ki zaten çok uyumaz o yüzden sürekli tetikteyiz inşallah sıkıntısız atlatırız ❤️
Deletedmom121 Prensesannesiyimmm benimki ateş yoktu ama az önce baya ağladı ayağını kıpırdattigi gibi çığlık atıyordu ağrı kesici verdim:(
Prensesannesiyimmm Aselebru1 çok teşekkür ederim içime su serpildi ya aceleye getirdi o yüzden öyle vurdu sandım da 🤗
Busrayaman @Prensesannesiyimmm Bizde dün olduk 3 bacak bir tane de ağıza damlatiliyo dogru yani. Aksam ustu atesi cikti 38.2 olmustu en fazla calpol verdim uzerini cikardim ılık bezle vucudunu serinlettim o sekilde dustu ve uyudu.
Prensesannesiyimmm Deletedmom121 bizimki de ya az önce çok kötü ağlamaya başladı aşıda ağladığı gibi ağladı inşallah ağrısı sızısız atlatır kuzularımız 🌸
FiE Deletedmom121 kıyamam aşı yerleri çok mu acıyor normalde 1. 2. Ay aşısında verem hariç aşı yerleri acımıyordu 6. Ay acı mı yapıyor ☹️
Deletedmom121 Prensesannesiyimmm aynen cnn ama ilaç verdim ben şuan iyi çok şükür de bence gecede. bu gene huysuzlanir
Deletedmom121 FiE evet yaa cok hemde ağlıyor bide 4 ay aşısında bizde ağrı çok yapmıştı 2 ay aşısı verem yani 3 gun ateş-i dinmemişti