Çocuk doktoru bakacak elbette , fakat dediğim gibi doktor buna müdahale edemez ki , çocuk bu , biraz bekleyeceksiniz , benim oğlumda ek gıdayı çok yemiyor , olduğu kadar artık , düşünüp stres yapmayın , ben de çok stres yaptım zamanında , eminim bir süre sonra tekrar biberonu alacak , ben de beklemedeyim şu an .