Leylakrbv Beril42 korkmayın ya bence avent biberon kullanıyorum anne göğsü gibi kavrıyor zaten sütüm baya az benim covid süreci geçirdim sütüm azaldı önce emziriyorum sonra doymuyor mama veriyorum hemen arkasına
ilknuraydinnn Merve1134 100 TL falan olması lazım güncel fiyatını bilmiyorum ama ben bir ay önce o fiyata almıştım el pompası hiç kullanmadım aynı işi görür mü bilemiyorum
Cicim Merve1134 diğer yorumlara ek olarak ince tülbent tarzı bir bezi ısıtıp zıbınının altına sarıyorum hem rahatlatıyor hem gazı rahat cıkarıyor
Asyaybuke Merve1134 bu arada doğru bildiğiniz bir yanlış var memede süt bitmez. Bebek emdikçe süt gelir. Az da olsa gelir. Ağlaması gazdandır, gazlı bebekler emerken huzursuz olur ağlar. Benim 2. Bebeğim olduğu için tecrübemle cevap veriyorum