Hanis Anneler kızım 11 aylık bir türlu uykuya geçmekte sıkıntı yaşıyoruz sürekli kıpır kıpır bı sağ bı sol yüz üstü kaç pozisyona geciyo ama uykuya dalamiyo huzursuz gibi neden acaba ya birde geceleri çok agliyo diş mi atak mı bilginz var mı
Zuhre_cicegi Hanis kundak yaptınız mı hiç öyle daha rahat uyur benim kızım daha küçük ama kundak yapmazsam uyuyamaz eli kolu Durmaz uyusa bile kendini uyandırıyor elleri açık olduğu zaman sizde deneyebilirsiniz🌺
BalarisiYusra Zuhre_cicegi kundak o aydaki bebeğe yapılmaz ki 3 -4 aydan sonra bırakılır kundaklama kendi çıkarır deler kundağı o aydaki bebek 😀
Zuhre_cicegi BalarisiYusra Hayır hâlâ kundaklayanlar var 11 aylık bir bebeği çokda rahat uyuduğunu gördüm ben
BalarisiYusra Zuhre_cicegi sanmam ya artık oturmaya hareketlenmeye başladıklarında istemiyorlar kundak benim bebeğim 3 aylık o bile deliyor kundağı😀