MotherofDerin Anneler bebekleriniz kaç aylık ve günde kaç kez bez değiştiriyorsunuz ? Bir de 3 aylık kızım var 5700 gram, 61 cm . 3 numara beze ne zaman geçmeliyim sizce ?
GokSe MotherofDerin benim kızımda 3 aylık ben 3 numara beze geçtim çoktan ve bezlerin üzerinde yazıyor kaç kiloda kıllanmılması gerektiğini
MilaMerve MotherofDerin 7 aylik oldu kizim gunluk 10 kez degistiriyorum nerdeyse dogdugundan beri lle yapiyorum.sjan 9 kg hala 3 numara kullaniyorum canim devam gecebikirsin 3 numaraya ben 3 aylikken gecmistim
EzgiDuru MotherofDerin canm hangi marka kullaniyorsun bezi. Benm kizim 44 gunluk 2 numara molfix lastik izi yapiyor sanki 4300 falandi kilosu
Deletedmom_297 MilaMerve bnm kızım 7.5 kilo 6 ay 3 günlük 3 no bez küçük geliyor bize siz hangi marka kullanıyorsunuz
MotherofDerin EzgiDuru prima premium care kullanıyorum Canım . E bebek indiriminden de 2 numara almıştım ya 88 adet. Değiştirsem mi ? :(
Erva10 MotherofDerin bnce 3 alın 2 numara çok kullanılmıo ama tabiki bebeginizin gelişiminede baglı ben 2 numara molfix aldım bitirmeye çalışıyorum en iyisi 3 hem rahat hem bacakları sıkmıo
SevcanEbrar MotherofDerin bacakları mahvoldu 2de molfix kullanıyordum ebatlarıda küçükmüş molfixin beze göre de değişiyor
Nilikra MotherofDerin günde 5-6 kere değiştiriyorm ben. E bebeğin babyme bezini kullanyorum. 2 bcuk aylık 4.900 kilosu 3 numara kullanıyrm
MilaMerve minikkizim yok canim 1 ay daha kullanirim yani sleepy kullaniyorum bez olarak kucuk gelmiyor simdilik
Erva10 5,700 diyorsunuz bnce çoktan geçmeliydiniz die düşünüyorum bizde 5 kiloyuz 2 vardı evde 3 aldım 3 daha iyi ve daha rahat bbegm
MotherofDerin Erva10 ilk çocuğum o kadar çabuk geçmem 3 numaraya diye düşündüm bir de sözde 2 numara 4-8 kg arası yazıyor. Nasıl iş anlamadım ?
Littlemisssunshine Benim bebeğim 5940 gr ama hala 2 çok rahat oluyor. Popo kısmı azcık küçük kızımın :) annesine çekmiş 🤣🤣