Zehraki Kızım 3aylik üzerini degistirriken kafasını tuttum orta bölümü biraz sert tuttum gece vaktiydi korkuyorum bisey olrmu
Mircan Zehraki tam bilmiyorum ama sağlık ocağındaki ebeler bastırarak bakıyorlar bişey olacağını sanmıyorum ama için rahat değilse bı doktora götür
Prensesler2 Zehraki birşey olmaz canım kendince gözlemle eğer bebeğin gözlerinde çapaklanma akma olursa yada bıngıldağı çökükse sağlık ocağına ki sanmıyorum içini ferah tut
Happiness- Zehraki hayır birşey olmz bence, bıngıldak yumuşaktır ama bıngıldağın görevi bi darbe anında koruyucu kask görevi üstlenir. Aslında hasssas değil sanıldığının aksine sağlamdır.