İyi geceler kızlar.. Daha önce de kaç kez post açtım gece beslenmesini kesemiyorum diye. Çok şiddetli ağlamaları oluyordu. Kızım tam 18 aylık oldu artık göze aldım dedim kesicem ilk gece çok ağladı 1.5 saat şiddetli bi şekilde ağladı neyse bi şekilde sakinleşti sonunda uyudu. Sabaha karşı tekrar uyandı tekrar şiddetli bir ağlama bu sefer daha beter, mecbur emzirdim hemen uyudu. Neyse sonraki günler o kadar ağlamadı kucğıma yatırdım sarıldım öyle bekledim sakinleşti yatağına koydum uyudu. 4-5 gündür gece hiç emzirmiyorum ama sorun şu ki hala uyanıyor bir kaç dakika gene ağlıyor önceki gibi şiddetli değil artık meme diye diretmiyor kucağıma yatırıyorum sakinleşiyor, sonra da yatağa. Yatıyor kalkmıyo ama 1 saat bekliyorum uyuması için bazen 2 sefer kalkıyor gene 1er saat başını bekliyorum. Diğer arkadaşların 2. 3. Günde hiç kalkmamaya başlamış. Yatana kadar karnını da iyice doyuruyorum hatta yatmadan yarım saat önce falan yemek yemiş oluyor ama hala uyanıyor gece ve uykuya geri geçmesi çook zor normalde de zaten en az yarım saat beklerim uyusun diye 😒 Sanırım benm kızım bu konuda baya inatçı ve dirençliydi ve alışması da uzun sürecek gibi. Sizde durumlar nasıl oldu ?