Angelgirl sana kendimden örnek vereyim 12 kasımda doğum yaptm kızım memeyi kabul etmedi 2 gün emmedi bni zoladık olmadı sarılık oldu beslenemeyince mama vermk zorunda kaldık ..Ben çok ağladım ve yıprandım asla pes etmedim mememi sağa sağa sütü çoğalttım bir damla bile aksa kızıma verdim 15 gün boyunca hep sağdım verdim biraz toparlayınca kndini memeye zorla ikna ettirmeye çalıştım ağlıyodu kabul etmiyordu çook zorladım ..süt sağıp vermekten hala göğüslerim kanarcasına tahriş..ama bu cefaya değdi kızım bir ayın sonnda mememi tuttu ve emiyo elhamdülillah..pes etme herkes esim dahi bırak mama verelim eziyet heekes anne sütümü içiyo varsn içmesn bizimkide dedi bn 1 saat bile uyumuyordum gece gündüz ..gözlermn altı mosmor olmuştu memeyi kabul ettircem diye…ve uyanmıyordu sarılıktan saatlerce hem ağlıyo hem uyandırmaya calışıyordum çok şükür değdi diyorum ..tasfiyem çok zorla..sakın kolaya kaçma.. kızım emdikçe sütümde çoğaldı yetiyo çok şükür..Sende yapabilirsin..!!