Renk beklenen tarihten 1 hafta evvel dogdu ve tam 4. ay atağı 35 gün sürdü. O sakin ama uyumayan bebek meme reddi yaptı, huysuzlaştı, ağlarca Mehmet efendiye döndü 🙈o aydaki atağın ilk 15 günü hiç uyumadım ( günde 1 veya 2 maksimum uyumusumdur) yemek yiyemedim, evi turladım durdum. Üzermden tır değil tanımsız cisim geçti diyordum o derece. bir dahaki ataklar koyamaz diyordum ki 18. aydan sonra erken 2 yas sendromumuz basladı ve devam ediyor 2 yasıyla hayır herseye yüzbin kere hayırımız var no no no 🙈diyor o yüzden 4 . ay atagı zamanında bir yakından destek almak şart, vitamin de kullanın enerji verir. Ama kafay takmayın, bol bol konusun anlatın minnoşa