4,5 aylık bebegim var gece 12 ye kdr uyumadı, sürekli emiyordu bende aç oldugu ıcın uyumadıgı ıcın birz mama verdim. 2,30 da kusarak uyandı midesinde ne var ne yok kustu. Smdi hala kusmaya calısıyor ama mide bos oldugu icin kusamıyor. Sizce neden olmus olabilir? Mama mı dokundu acaba? Hastaneye götürmelimiyiz? Emincede kusuyor. Basına gelen var mı bsey olur mu