Mkeremm rica ederim. Ben kalp kırmaktan çok korkarım o yüzden empati yapmaya çalışırım ama bazen farklı algılar olusabiliyor farklı insanlarız sonuçta.
Bazı duygularımızın kök inançları oluyor, mutlaka sizin de bu konudan veya benzer bir olaydan çıkarımla bu duygunuzu yaşamanıza sebep olan duygu veya durumlarınızo anlamlandırıp şifalandırabilirsiniz. ( genelde anne bağı ile ilgili travmalar olabiliyor) ben mesela her türlü şeyi sever yerim ayırt etmeksizin, her sene yazın kayınvalidemin yardımcısı kusburmu marmelat yapar verir, anneme veririm yemem agzımı burar gibi olurum, bir gün çayını yapayım derken ellerim şişti kızardı alerjim var diye düsündüm . Sonra bir gün laf lafı açtı, aman dedim bana kusburnu vermeyin . Neden dediler , şu sözler döküldü ağzımdan” anneannem ölmeden bir gün evvel koca ormanda toplamıs , eve gelmiş cok yorgunum au kusburnuları topladım demiş” ananem benim cok kıymetlimdi, cocukluk travması olarak o kusburnu geldi benim karsıma alerji olarak . Ve bunu gectiğimiz yıllarda sohbet ortamında anlattım aglayarak. Sabırla ve sağlıkla ve en çok da öz şefkatle duygularınızın şifrelerini çözmeniz dileğiyle. 💐sevgiler..