uykucuguzel Benim 10 cc cıkıyordu. Memenizin cıvık olması veya baska seylerin önemi yok. Bebeğiniz emiyor mu önemli olan şeylerden ilki bu? Eger emmiyorsa neden emmiyor ? Bazı memeler sagıma uygun degil bir de sütün miktarı bebeği daha sık emzirmeniz gerek demektir mamaya baslamayın, önce takipte kalın. 1. ay kontrolünde doktorla konusursunuz mamaya baslama kararı bebeğin gelişimiyle alakalı. Siz sık sık emzirmeye çalışın. Eger vaktiniz varsa instagramda izmiremzirmedanismani Seda hanımı takip edip emzirme ile ilgili tüm postları kayıtlı hikayeler inceleyin. Benim memelerimin süt tutma hacmi küçük yani daha sık emzirmem gerekiyor hani der ya doktorlar 2-3 saatte bir emzirn diye ben 1 saatte bir emzirirdim. Sarılık var diye mama basladık, mastit de oldum sonra falana ama azmettim bıraktırdım mamayı, 10 cc 20 cc saga saga her gün emzirme cabalarıyla geçirdim, mamayı bıraktık. Sakın yanlıs anlamayın mama tü kaka degil ama ben ilk bebeğimi kaybettğim için emzirmek cok ukde kalmıstı ve bebeğim de sarılık olunca yüksek eğitimli biri olmama ragmen ve herkes yasamıs olsa da sarılık illetini ,kendimi kaybettim aman birşey olursa bebeğime diye emziröeye cok odaklandım cabaladım ve Allah da yardım etti hala emziriyorum. Henüz cok erken, meme reddinin sebebini bulup çözüp sık emzirmek , eds kullanmak en güzeli. Hem mama hem anne sütü giden de var. Si yeterki iyi olun, gerisi hallolur