Fuathulya evet evet şimdi bi cezveye yarım çay bardağı suyu ve pirinç ununu koyun kaynatın iyice koyulaşıcak zaten sonra kapatın 30 cc mama yapın normal nasıl yapıyosanız onu biberonda çalkalayıp mamaya katın iyice karıştırıp prensese güzelce yedirin pes etmeyin git gel git gel gün içinde yedirin gerekirse