Elifsareninnnannesiii Güzel anneler sizce en iyi sağlıklı mama hangisi yararı dokunacak olan siz hangilerini veriyorsunuz.
asel16_hurmuz Elifsareninnnannesiii ben sma kullanıyorum o kadar memnunum ki ne gaz sorunu var nebaşka bişey kızıma çok yaradı nedemenizi tavsiye ederim 🥰
Zuhre_cicegi Elifsareninnnannesiii Ben başta Aptamil kullandım yaramadı kızıma ama sma çok iyi bi mama gaz sıkıntısı da olmuyor kendi çıkıyor hatta maşallah yaradıda tavsiye ederim kuzum🌺
Kucukprensim Elifsareninnnannesiii hipp bebeğim çok seviyor ama gaz yaptığı için buna geçmiştik çok şükür gaz sorunumuz bitti. Doktorum değiştirmek istersem evolviayi tercih edebilecegimi söyledi
Elifsareninnnannesiii asel16_hurmuz bende onu kullanıyorum çok önerdiler ama iyice bir sormak istiyorum annelik yüreği işte ☺️
Kalben17- asel16_hurmuz her bebekte bu durum farklıdır canım benim kızım suan 14 aylık mamayı bıraktık fakat bize sma hiç yaramadı hiç memnun kalmadım anne sütüne en yakın mama olarak doktorumuz tavsiye etmişti ama dediğim gibi size yaramış başka bi bebeğe yaramayabiliyor bize ishal yaptı gaz yaptı. Sonra bebelac golda geçtik çok memnun kaldık.
asel16_hurmuz Elifsareninnnannesiii evet doğru tabikide bende doğumdan önce o kadar çok araştırdım ki iyikide araştırmışım diyorum bunu kullanıyorum iyiki diyorum canım 😊
Deletedmom5284 benim bulduğum en iyi mama enfamil ama biraz pahalı, kızım sevdi, bunların dışında bebelac golduda çok sevdi 😊😊
asel16_hurmuz Kalben17- evet tabikide her bebege yaramayabilir dediğiniz gibi bebege yarayan mamayı kullanmak en iyisi tabikide benim kızım çok sevdiği için ben sma önerdim 😊
Elifsareninnnannesiii asel16_hurmuz bide sıvı kaka yapıyor normal mı bu mamayla mı alakalı bir alerji belirtisi diye konuşuluyor da tam anlayamıyorum bilginiz var mı
asel16_hurmuz Elifsareninnnannesiii mamayla alakalı olduğunu düşünmüyorum canım bizim öle bi sorunumuz olmuyor hiç ishal sanırım doktorunla danışmanı tavsiye ediyorum 😊
Zuhre_cicegi Elifsareninnnannesiii Benim kızımın ki de sıvı diş diye düşünüyorum huysuzlugu var eli ağzından hiç çekilmiyor salya damağı da kabarır gibi olmuş ama mamadan dolayı da olabilir çünkü bazı çocuklara yaramıyor mesela Aptamil yaramadı benim kızıma belki mamadandır canım benim ya mamayı degistirneyi denesene
Sumeyye54 Evolvia kullanıyodum en başta sonra bebelac golda geçtim çok da memnunum aslında her bebek farklı denemek lazım mamaları kimi bebiş begenmiyo ya da yaramıyo çok şükür bebelac gold iyi geldi yaradı bize..