Merhaba güzel anneler. Bebeğim yaklaşık iki haftadır sulu yapıyor kakasını. Neyden kaynaklı olabilir? Alerji olduğundan şüpheleniyorum alerji diyeti yapıyorum onunla alakası var mıdır acaba? Ya da diş çıkarırken böyle olur mu? 4 ay 21 günlüğüz. Doktora da her şeyde alıp götürmek istemiyorum bu dönemde. Yani sadece kakası sulu o kadar. İshal bu kadar sürer mi eğer öyle olsa