Kelebegimmmm Yiaremne yeme içmeyle süt olmaz. Emzirmek gerk yada iki saate sağım yoksa artmıyr. Memede de süt olması içn sert olması gerkmz. Belki de vardr yeterli
kuzey14 Incir,aşure, bol yeşillik,et yiyin Komposto ve bol su için ve birde iyi uyuyun. Sütünüz gelicektir merak etmeyin 🤗😘