Benim de bebeğim 4. Aya kadar güzel uyurdu gazı olmasına rağmen.ben ataklara inanmıyordum ama bir bozuldu 4. Aydan sonra uykusu ,6. Aydayız hala bozuk.bir şeylerin düzelmesini bekleyene kadar başka bir şey çıkıyor.kabullenmek en güzeli ama işte hepimiz bi çare aramayı bırakamıyoruz.