Zarabia yaa benim kızım on buçuk aylık ikinci aydan şimdiye kadar çok şükür çok güzel düzen oturtmustuk,en geç sekiz buçuk hadi bilemedin dokuzda uyurdu sabah kadar arada emerdi ama uyurdu.. şimdi bu bir haftadır 12den önce uyumuyo.. yani ben uyku düzenini gelişimi için önemli diye dikkatle oluşturdum, neticede bebeklerimizi uyku büyütür 🤲