Fatmanurr Ozlm59 Doymuştur fazlasını çıkarıyordur belki benim bebeğim ilk 3 ay öyleydi kilo alımı iyi olduğu için bu kanaate varmıştım:)
giz Ozlm59 cok asiri kusmuyosa ve gunde 5 i gecmiyosa sorun yok demisti benim doktorum aklinizda bulunsun
Laayla Ozlm59 ben doyduğu için kusuyo diye düşünüyorum ama kustuktan sonra yine emmek istiyosa bu çocuğun derdi ne oluyor🙈🙈😂😂
Ozlm59 damlahira beni emdikten sonra parca parca eksimik gibi kusuyo. Mamadan sonra eksimik gibi olmuyo
CemreKerem Ozlm59 demek ki mama fazla geliyor kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama mamayı kesip sadece meme devam etmenizi öneririm
Zeyyy Ozlm59 5 aylık olana kadar sürekli sürekli aşırı küstü her seferinde bide peynir gibi olurdu 3 doktora götürdük bi şey yok zamanla geçer dediler şimdi 7 buçuk aylık oldu çok nadir kusar. Doyunca fazlasını mide hazmedemez peynir gibi kusarmis
Ozlm59 CemreKerem 1 aylık. Doktorumuz 1.aya kadar mama takviyesi yapalim demişti. Bakalım yarin doktor kontrolumuz var