Kızlar kaynanam ve kaynım covid işin kötüsü cuma günü aslında kaynim covidmis ama farkında degilmis grio sanmış iş yerinde 4 kisi pozitif olmus bida buni duyunca test yaptu ve pozitif olduğu cıktı işin kötüsü kaynanam pazartesi bize geldi oglum ile oynadi bogazi gıcık gibiydi ve öksürdü bugün test yapilmis ve pozitif cikmis bizdede olur mu acaba ayni evde yasamıyoruz bu arada oğlum 8 ay 4 günlük kafayi yiyecem üstelik bnmde bağışıklık düşük ve akdeniz anemisyim 😒😟😓😞