Sevgili analaaar 3 ay 18 günlük oğlum var sleepy kullanıyorduk doğduğundan beri fakat hem sızdırıyor hemde lastik izi oluyor, primaya geçtik şimdilik lastik izimiz yok, sızdırma bazen oluyor..
Sorum şu : elimde hala sleepy bez var gündüzleri onu kullanıp geceleri prima kullansam pişik yapar mı acaba başına gelen oldu mu şu ana kadar hiç pişik problemimiz olmamıştı ara ara kızarıklıklar oluyor ama ciddi değil. Islak mendil bile kullanmam doğru düzgün pamuk ya da yıkarım. Cevap verenlere şimdiden teşekkürler 🙏🏻❤️