meryemtuana04
önceden ilac kulanirdi 2ay gecerdi geri tekrarlardi cok doktorlara gitik hepsi tedavisi yok dedi ilaclar cok kulandi esim gecti sonradan tekrarladi kanamaya kötü kokmaya cok aci cekiyordu en son kayseride hastaneye gitik 2bucuk sene olacak cok sükür hic bir sekilde cikmadi