Princessmother meryemtuana04 Canım zerdeçal karabiber ve darı fülfül bitkilerinin iyi geldiğini okumuştum dene istersen
meryemtuana04 Princessmother o kadar çok şey denedim ki deneme tahtasına döndüm resmen ben bir daha çıkmasın istiyorum artık biseyler denemek istemiyorum 😔
Princessmother meryemtuana04 Haklısın canım sigara kullanıyorsan bırak çok etkisi varmış artmasında. Rabbim şifa versin tez zamanda inşallah
cocuktayaparimkariyerde meryemtuana04 gecmis olsun ben bilmiyorum ilk kez duydum ama bir yerime bisi olsa saracoglu hoca videolarını izleyip gerçekten care buluyorum izlediniz mi orda bir önerisi yok mu acaba cok gecmis olsun Rabbım yardımcınız olsun
Zeynepazram https://www.hacamattedavisi.com.tr/kopek-memesi-suluk-tedavisi sülük önermişler canım gecmiş olsun
Papatya123 meryemtuana04 sarimsak yeyin diyorlsr hep kahve cay nescafe icmeyin ozmn azaliyormus abimin kafasinda cikmi cok uzgunum ne yapacgiz tedavide yok ameliyatta cagre degl
meryemtuana04 cocuktayaparimkariyerde valla Saraçoğlu kurleri pek ise yaramıyor zaten kendisi de söylüyor tıpta tedavisi yok çok teşekkür ederim
aynurk meryemtuana04 meryemtuana04 geçmiş olsun benim bi arkadaşım olmuştu onun genitel bölgesindeydi geçti ama yaparmısınız onun yaptığını bilmiyorum köpege yalattı geçti çok geçmiş olsun dalga geciyor diye düşünmeyin sakin bildiği mi paylaştım
meryemtuana04 Papatya123 bebegimin süt ve süt ürünlerine yumurtaya alerjisi vardı diyete girdik eskisi gibi çıkmıyor peynir yoğurt süt yumurta bunlar tetikliyor sanki
Mom980 meryemtuana04 eşimde var bu hastalık ve tedaviye yanıt verdi. Neden tedavisi yok demişler size?
Mom980 meryemtuana04 Hap ve krem tedavisi uyguladı ama sizin kaçıncı aşamada. İnternetten görsellere baktığımda eşimin ki o kadar kötü değildi. Su an sadece sırt bölgesinde lekeler var ve zaman zaman bir iki tane çıkıyor küçük
meryemtuana04 Mom980 antibiyotik mi verdi benim ne boyuttu bilmiyorum ama en son kulagimin içinde çıktı diyim siz anlayın aşırı antibiyotik kullandım iğnesini bile ama artık vücudum antibiyotige bağışıklık kazanmış
Mom980 meryemtuana04 hayır canım antibiyotik değil bebeği uyutup özelden sana atacağım kullandığı ilaçları
birboncukannesiiii meryemtuana04 koltukaltımdaki şenfler şişmişti. Dr köpek memesi hastalığı demişti. Allahtan kistlerim iyi huylu çıktı.. başka bişeye daha deniliyor mu bilmiyorum
meryemtuana04 birboncukannesiiii iyi huylusu olanda mi varmış hiç duymadım ameliyat oldum tekrarladı benim bütün bedenime yayılmıştı durumda