Salihabebegim33 Bu neden oluyor ki. Her hangi bir alerjik durumu hiç olmadı. 1 haftadır kızarıklık var isilik gibi… Diş çıkardı bu ara baya onun etkisi mi acaba, Google dan bakınca öyle gösteriyor. Bu durumu yasayan oldu mu?
Mrv-_- Salihabebegim33 ağız çevresi sürekli ıslak kalıyorsa olabiliyor salyanın içindeki enzimler tahriş ediyor. Temiz suyla silin ve olanildiğince kuru tutmaya çalışın. Cicaplast krem kullanıyoruz biz aynı şey için ama çok işe yaradığını söyleyemem açıkçası.
Salihabebegim33 mom0989 aynenn döküntü gibi, salya akıyor arada 9 aylık olacaz bu arada. Üstte 4 diş var altta 2