Smyhmz İlk başta dugunumun olduğu yıl 6-7 ay regli olmadim. Tarlusel kullandım adet söktürücü. Sonra 1 buçuk yıl kistlerin büyümesini durdurmak için doğum kontrol hapı kullandım. Hapı bıraktım 4ay denedik olmuyordu. Endokrine muayene oldum insülin diremcim yuksek çıkınca matofin kullanmaya başladım. İlaç kilo da verdirdi,düzenli diyetimi yaptım 2 ay sonra bir baktım kontrole gittiğimde hamileydim 😊