Valla bugün tam 3 aylik hergun yeni birşey çıkıyor 1 haftadır huysyzdu atağa veriyorum bugunde kontorolumuz var di bingildagi kapanmak üzere dedi takipte kalacaz onu dışında kucak delisi oldu yatmak istemiyor sürekli kucak istiyor ara sıra durduk yere çığlık atıp gülüyor bnde onun bu hallerine tekrar tekrar aşık oluyorum. Gaz sorunumuz ara sıra tetikliyor. Beyaz gürültüsüz asla uyuyamiyoruz. Huniyi takmaya az kaldi 🤪🤪