Merhabalar güzel anneler son zamanlarda aklıma çok takılan bi konu var. Daha yeni doktor kontrolüne gittik ama bebeğimin ağlaması yüzünden hiçbir şey konuşamadık sormak istediklerim vardı kaldı. Bebeğim seslere karşı çok tepki veriyor doğduğundan beri korkar sıçrar hep yaklaşık 1 aydır da kulaklarını kapamaya başladı. Olur olmadık her seste kapatıyor iki eliyle. Google’da aratınca otizm belirtisi yazıyor. Eşim tarafta da otizmli var. Bilemiyorum ben mi kuruntu yapıyorum ya da böyle bir şey olabilir mi varsa ne yapmam lazım